پیام تبریک-نظرات-پبشنهادات(کلوپ)

پیام تبریک-نظرات-پبشنهادات(محسن چاووشی)

پیام تبریک-نظرات-پبشنهادات(کلوپ)

پیام تبریک-نظرات-پبشنهادات(محسن چاووشی)

پیامهای تبریک به مناسبت تولد ۳۳ سالگی محسن چاوشی-کلوپ هواداران

 پیامهای تبریک هواداران به مناسبت تولد ۳۳ سالگی محسن چاوشی-کلوپ اختصاصی هواداران www.mchavoshiclub.ir

نظرات 57 + ارسال نظر
محمد شعبانی جمعه 6 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:59 ب.ظ

محسن جان تولدت مبارک

احسان(سلطان غم) جمعه 6 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:31 ب.ظ

محسن جان تولدت مبارک من الان تو مکه ام برات دعا می کنم همیشه تو کارت موفق باشی. عاشق همیشگیت

mohammad جمعه 6 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:41 ب.ظ

aghaye chavoshi aziz va dost dahstani az taraf tamame bachehaye rafsanjan tavalode shoma ro tabrik migam
ba arezooye movafaghiat shoma ejraye konsert tavasot shoma va didan shoma az nazdik
ba tashakor

ali13 شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:31 ق.ظ

تولدت رو به شما تبریک میگم محسن جان ... آرزوی طول عمر برای شما

رضا جمشیدی شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:57 ق.ظ

سلام ...
سلامی گرمای مرداد داغ ..
سلام به بهار دلهای ما ...
سلام به مرد پاییزی
سلام به محسن چاوشی عزیز...
اول از هر چیز لازم میدونم که خداوند رو هزاران مرتبه شاکر باشم که محسن چاوشی رو افرید تا ما با صدای گرم و دلنشینش روزهای سخت و طاقت فرسامون رو رونق بدیم و دله غمگینمون رو با نوای غمگینش شاد کنیم ....
** اگر غم ان است که من در صدایت میبینم ارزو دارم تمام غمهای دنیا بر من سرم اوار شود چرا که دلنشین ترین صدا صدای زخمی و غم الود توست **
محسن جان.. دوست خوب و مهربانم ..رفیق روزهای خوب و ای باعث و بانی تمام خاطراتم...
روز تولدت رو صمیمانه تبریک عرض میکنم و امیدوارم تا دنیا پا بر جاست صدایت گوش و دلمان را نوازش دهد ...
برایت بهترین ها رو ارزو دارم و از خداوند میخوام که همیشه در تمام کارهات موفق و پیروز باشی...
بهاری باشی ..
یا حق.

میلاد بشیری راد شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:02 ق.ظ

محسن جان..ب خدا عاشقتم..از 9 سال پیش....باهات زندگی کردم....100 سال زنده باشی...تولدت مبارک خیلی خوشحالم.

زهرا شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:06 ق.ظ

مبارک

Vahid-Alvandi شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:50 ق.ظ

آقا محسن چاوشی !
دوست دارم فراوون !‌

تولدت مبارک !

آرزوی بهترین ها رو برات دارم .
خداکنه باشم و 1000 ساله شدنت رو هم ببینیم .

موفق باشی

بهروز شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:05 ق.ظ

سلام محسن چاوُشی عزیز ..
با عرض خسته نباشی و تشکر از موزیک های قشنگتون

محسن جان تولد 33 سالگی شما را تبریک میگم و امیدوارم هرجا که هستی خوب و شاد سلامت باشی و همیشه با صدای خسته خود برای دل تنهای ما مرهم باش


هوادار همیشگی تو بهروز

مسلم راه پیما شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:36 ق.ظ

تولدت مبارک ای رفیق تنهایی هایم و رفیق خوب روزها امیدوارم همیشه زنده باشی و بخونی. و بدون هیشکی به اندازه ی من شما رو دوس نداره

farzadfarzin95 شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:47 ق.ظ

mohsene aziz ishallla hamishe payandeo sarbolando salamat bashio be eshghe hame asheghat bekhunio bekhunio bekhuni.tavalodetam mobaraaaaaaaaaaaaaak.

علی عسکری شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:22 ق.ظ

سلام ...
سلامی گرمای مرداد داغ ..
سلام به بهار دلهای ما ...
سلام به مرد پاییزی
سلام به محسن چاوشی عزیز...

محسن جان حس بودنت مبارک ....

pejman1001 شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:24 ق.ظ http://www.pejman1001.blogfa.com

قلب کتاب چشم است و چشم وابسته به تو...

پلکهای پنجره ی چشم از نادیدن عشق خسته می شود...

سلام محسن جان!
دعا می کنم عمر زندگیت به کوتاهی شعله ی کبریت نباشه بلکه به اندازه ی عشق بی انتها...
تبریک...

omid شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:35 ق.ظ

خیلی خوشحالم از اینکه تو به دنیا اومدی تو
انگاری نیمه گمشدمی تو
اتفاقی بزرگتر از بیگ بنگ
hapy birthday to you

علی رحیمی شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:39 ق.ظ

محسن جان تولدت مبارک

Jamal Hosseini شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:09 ق.ظ

سلام به محسن عزیز
تولدت مبارک
ایشالا همیشه زنده باشی رفیق روزهای خوبم و رفیق خوب روزهام.
عاشقتم.
ممنون به خاطر همه ی زحماتت...

مهدی قمی شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:18 ق.ظ

تولدت مبارک داداش محسن

محمدرضا یوسفی شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:14 ب.ظ http://chavoshilove.rozblog.com

خدایا پاینده بدار عزیزمان را که تو پایدارترینی. . .
محسن جان انشااله ۱۵۰ سال عمر با عزت کنی و همیشه برامون بخونی قربونت برم تولدت مبارک...

حمید فرجی شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:38 ب.ظ http://hamidfaraji.com

محسن جان امیدوارم تا همیشه باشی و بخونی تا همدم تنهایی های دل های بی کس ما در این دلتنگی ها باشی
زادورز جدا شدمنت از بال فرشته ها مبارک باد

saeed.m شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:21 ب.ظ

محسن جان تولدت مباک .
همین

مرصاد چاوشیست شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:33 ب.ظ

محسن جان خیلی خوشحالم که تو آفریده شدی و عشق واقعی رو به ما منتقل میکنی ... بدون تو زندگی کردن سخت میشه ....... میلاد تو معراج من است .......... تولدت مبارک

مهیارقبادی شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:19 ب.ظ http://music-0182.vcp.ir

امیدوارم بهارزندگیت در همه ی مراحل زندگیت خوشبووپرطراوت باش. برایت ارزوی بهترین هارودارم وخیلی دوست دارم درکنسرت-تلویزیون تورا به صورت انلاین(زنده)وحضوری ببینم.الان من حدود3سال است تورا میشناسم وحتی با آهنگ ها تو میخوابم اگر 1روز حتی 1روزآهنگهای تورا گوش نکنک مریض میشوم ازوقتی که سیناکوچکی نژاد سرگذشت واز توتعریف کرد من شیفته توشد وبرای اولین اهنگ بنام نخل های بی سر را گوش کردم خیلی بغض کردم.اره!منم خانواده سه شهید هستم به خاطر همین موضوع.در نهایت تولد33سالگیت را تبریک عرض میکنم ودر همین جا می بوسمت***

مهیار قبادی ازاستان گیلان-صومعه سرا

پرنیان راد شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:51 ب.ظ

محسن جان تولدت مبارک ایشالله 1000 سال زنده باشی و همینجوری موفق بمونی و صدات ما ها رو آروم کنه:* پرچم بالاست (از نوع سفیدش)

پرنیان راد شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:57 ب.ظ

محسن جان تولدت مبارک ایشالله 1000 سال زنده باشی و همینجوری موفق بمونی و صدات ما ها رو آروم کنه:* پرچم بالاست (از نوع سفیدش)

Alireza شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:28 ب.ظ

چی بگم از کجا بگم
دردمو با کیا بگم
دردمو با هیچکس نمیگم
و فقط به تو گوش میدهم ای خالق زیبا ترین خاطراتم
تولدت مبارک محسن عزیز...

سعیددهقانپور شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:43 ب.ظ

جناب چاوشی عزیزتولدت مبارک

بهمن عشاق شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:14 ب.ظ http://bahmanoshagh.blogfa.com

محسن جان تولدت مبارک

MAHDI شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:32 ب.ظ

سلام بر مرد پاییزیه زندگیه من

تولدت رو از ته ته قلبم تبریک میگم سنگ صبور غمهام

هرسال که میگذره انتظارات مارو بالاتر میبری؛ و این حس بسیار خوبیه که همیشه منتظر بهترین ها باشیم

ما باهم بزرگ شدیم، و من بازهم منتظر ساختن لحظات و خاطرات خوش کنار تو هستم...

پس همیشه و همیشه تو کار و تو زندگیت برات آرزوی موفقیت میکنم

بازهم صدا بزن مرا شبی...

منیژه بدیعی شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:21 ب.ظ

‎33 شمع فروزان عشق ، هدیه راه تو باد ....
تویی که آغاز سی و چهارمین بهار زندگیت را با نغمه ، موسیقی و آوا شروع میکنی ،
تا همه لحظه لحظه های عمرت پر از شادی ، امید و سرور باشد ...

محسن چاوشی عزیز میلادت خجسته باد ♥

بهزاد چاوشی شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:22 ب.ظ

سلام آقا محسن
چه فایده هر سال بیام اینجا بهت تبریک بگم ولی هیچ وقت نه جوابی ازت بشنوم نه ببینمت.دیگه امسال بهت تبریک نمیگم شاید اینطوری جواب ما رو هم بدی.کنسرت هم که نمیذاری.دیگه دارم دلسرد میشم از اینکه شاید یه روز ببینمت.

aref شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:25 ب.ظ

محسن جان تولدت مبارک.امیدوارم همیشه سالم و موفق باشی.
دیوانه وار دوست دارم
تولدت مبارک رفیق خوب روزهای من.......

علی روستایی شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:28 ب.ظ

سلام محسن جان تولدت مبارک 33 سالگیتو تبریک میگم محن جان برات بهترین هت ارزو دارم و موفقیت روز افزون رو از خدای متعال همراه با سلامتی و تندرستی از خدای متعال خواستارم...امیدوارممم به هرچی که ارزو داری برسی و بابت این همه انرژی و احساسی که برای ما هوادارات صرف میکنی ممنونم....تولدت مبارک.

amir شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:27 ب.ظ

سلام
تولدت مبارک آقای خاص دنیای ما

mohammad شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:42 ب.ظ

tavalodet mobarak

مهسا(دانارت) یکشنبه 8 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:35 ق.ظ http://dannart.blogfa.com

سلام
تولدتون مبارک
امیدوارم همیشه موفق باشید

امیدمجدیان یکشنبه 8 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:49 ق.ظ

دوباره روز تولدت رسید
روزی که غصه سراغم نمیاد
روزی که دستای تنهایی من
بیشتر از همیشه دستاتو میخواد
محسن جان تولدت مبارک

امین مهران (Enclosure) یکشنبه 8 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:13 ق.ظ

سلام
آقای چاوشی تولدتون مبارک
انشاءا.. هر چی از خدا میخواین بهتون بده

احمد عرفانی یکشنبه 8 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:39 ق.ظ

رفــــــیـــــــــــــــــق من؛تولدت مبارک
گفتنی ترین حرفهای این روزهای من برای تو ارزوی عشق و سلامتی است...
صدات ارامش روزهای زندگیه!
ارامشی دوست داشتنی از صمیم قلب.
::::دوستت دارم::::
*********صدایت جاودانه*******
و در اخر هم؛
به امید دیدار

مهسا یکشنبه 8 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:42 ق.ظ http://facenama.com/seesunset

تولدتون مبارک
موفق باشید مثل همیشه

امیر لویمی یکشنبه 8 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:06 ق.ظ

سلام
رفیق خوب روزهام تولدت مبارک
خدارو هزار مرتبه شکر که محسن رو آفرید
محسن عزیزم امیدوارم 1000 ساله بشی

navid 7 یکشنبه 8 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:07 ق.ظ

محسن عزیز تولدت مبارک. من تو رو از برادرم هم بیشتر دوست دارم و اگه بدونی که چه خاطرات مقدسی با البوم یه شاخه نیلوفرت دارم و بعد از اون هم اگه بخوام عاشقتر باشم و نذارم عشقم نسبت به اون گلی که دوسش دارم کم نشه البومهای ژاکت و حریص و پرچم سفیدت رو گوش میدم و لذت میبرم.امیدوارم 100 سال عمر کنی و تا اخر هم واسه ما دوستدارانت بخونی.فقط تو رو خدا یه البوم دیگه تو سبک و سیاق یه شاخه نیلوفر بده .به خدا البوم یه شاخه نیلوفرت واسم مقدسه.در پایان بازم تولد 33 سالگیت مبارک و همیشه ایشالا سالم و شاد و خوشبخت باشی.

اکبر کشاورز یکشنبه 8 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:57 ق.ظ

تولدت مبارک

پری یکشنبه 8 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:13 ق.ظ

سلام آقای چاوشی،تولدتون رو تبریک میگم.امیدوارم همیشه شادو سلامت باشید و خدا هیچوقت نا امیدتون نکنه

ُSamaneh یکشنبه 8 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:24 ب.ظ

تولدت مبارک چاوشی جونم
منم مردادیم مثل تو .

meti یکشنبه 8 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:46 ب.ظ http://mchavoshiclub.blogsky.com/Comments.bs?PostID=8http://

تولدت مبارک محسن جان. امیدوارم همیشه خوش باشی

مهران(مهران) یکشنبه 8 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:48 ب.ظ

محسن چاوشی عزیز تولدت مبارک.ایشالا 120 ساله بشی

حسین یکشنبه 8 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:56 ب.ظ

...................
تولدت مبارک محسن عزیز

meysamsoltani یکشنبه 8 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:10 ب.ظ

سلام آقای چاوشی،تولدتون رو تبریک میگم.امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشید

کیانا موسوی یکشنبه 8 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:38 ب.ظ

عرض تبریک و آرزوی کمال برای شما و البته همه ی ما ...

موفق باشید

ye dooooost یکشنبه 8 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:53 ب.ظ

نامردیه بگم تورو هرروز گوش نمیکنم....تولدت مبارک....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد