پیام تبریک-نظرات-پبشنهادات(کلوپ)

پیام تبریک-نظرات-پبشنهادات(محسن چاووشی)

پیام تبریک-نظرات-پبشنهادات(کلوپ)

پیام تبریک-نظرات-پبشنهادات(محسن چاووشی)

جشن تولد یکسالگی کلوپ اختصاصی هواداران محسن چاووشی


نظرات 76 + ارسال نظر
mina-mht سه‌شنبه 22 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 01:43 ق.ظ

سلام. من هم تبریک میگم. از وقتی با سایت کلوپ آشنا شدم بهترین بودید.
دستتون درد نکنه.
چشم حسودا کور بشه الهی

سیستم جامع افزایش بازدید مجیک پی سی سه‌شنبه 22 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 01:44 ق.ظ http://www.magicpc.ir

سلام وقت بخیر
اگر می خواهید وب شما دارای بازدید بیشتری شود می توانید در سیستم جامع افزایش بازدید مجیک پی سی ثبت نام کنید و لینک وب خود را به رایگان ثبت نمایید, سیستم به گونه ای هوشمند طراحی شده که قادر است وب شما را در معرض نمایش هزاران کاربر و وبمستر قرار دهد. شما می توانید به ازای درج کد لینک باکس در هر سایت / وبلاگ خود یک لینک رایگان ثبت و مدیریت نمایید
با هر بار نمایش لینک باکس توسط وب شما ، لینک شما به صورت کاملا خودکار بروز رسانی می شود
بلافاصله پس از ثبت لینک , لینک شما به لیست لینک های فعال سیستم افزوده خواهد شد.
www.magicpc.ir سیستم جامع افزایش بازدید مجیک پی سی

علی اعتمادی سه‌شنبه 22 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 01:48 ق.ظ http://www.mchavoshiclub.com

خیلی خیلی خوشحالم که تولد یک سالگی کلوپ رو می بینم
و به همه کلوپیا و همه و همه تبریک میگم
ممنون

حامد محمدی سه‌شنبه 22 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 01:53 ق.ظ

مرسی .ممون. من بیشتر وقتا به صورت مهمان میومدم. ولی سایت امکانات خوبی داره.
محسن چاووشی عشق منه

علی آبی دل سه‌شنبه 22 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 02:08 ق.ظ http://del-dard.blogfa.com

سلام منم توی کلوپ دوستای خوبی پیدا کردم
بچه ها خیلی با هم متحد و البته همه دوست داشتنی هستند
تبریک میگم به همه ی هوادارا
انشاالله هزار سالگی کلوپ
تولد تولد تولدت مبارک
بیا شمعارو فوت کن تا صد سال زنده باشی
آقا مهیار فقط شیرینی فراموش نشه

یسنا ۶۶ سه‌شنبه 22 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 02:16 ق.ظ http://yasna_taraneh.blogfa.com

سلام
تبریک به مدیر سایت...
تبریک به کسایی که برا سایت زحمت کشیدند
تبریک به کسایی که وقت گذاشتن و از دل و جون مایه گذاشتن
تبریک به همه ی اعضا...
**خونه ی صمیمی هوادارا ...
یک سالگیت مبارک**

محسن دانشور سه‌شنبه 22 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 02:25 ق.ظ http://www.mchavoshiclub.com

سلام . مرسی مهیار جان. ممنون بابت زحماتت
من هم بهت تبریک میگم. من به شخصه شاهد بودم که چقدر بعضی ها اذیتت کردند.
از همه بچه های انجمن ادبی هم تشکر میکنم.من دانشجوی ادبیاتم.خیلی به انجمن سایت سر میزنم.
مهیار عکس آلبوم چاووشان رو برات فرستادم

pari سه‌شنبه 22 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 02:29 ق.ظ

مباااااااارکه
مباااااااارکه

مباااااااارکه

مباااااااارکه

مباااااااارکه

مباااااااارکه

مباااااااارکه

محسن چاوشی انشاا... سایتت 100 ساله شه

*******************************************88

mehdi SH سه‌شنبه 22 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 02:42 ق.ظ http://www.mchavoshiclub.com

شنیدم این ترم خیلی خوب پاس کردی.
سایتتم که یه ساله شده .مبارکه
بابا یکم تحویل بگیر.از بعد از ظهره دارم شماره تو میگیرم.هر وقت خوندی بهم زنگ بزن

سونیا سه‌شنبه 22 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 02:50 ق.ظ

مبارک باشه .
محسن چاوشی انشاا... سایتت 100 ساله شه
من آلبوم قدیمیاتو بیشتر دوست دارم
اما هنوزم آی لاویو

jacket سه‌شنبه 22 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 02:54 ق.ظ

با اینکه کوه دردم / با اینکه غم زیاده

همین که با تو باشم / از سرمم زیاده

با بقیه موافقم- هوراااااااااااااااااااااااااااااااا

همنفس سه‌شنبه 22 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 03:07 ق.ظ http://hamnafas.ir

تبریک میگم.یک سال که نه بیشتر از یک سال کنار هم بودیم.ولی یه ساله که اسم و رسم کلوپی پیدا کردیم.این یک سال با همه خاطرات خوب و بدش به خاطره ها پیوست.خیلی ها خواستند این خانواده رو از هم جدا کنن اما خدارو شکر هنوز نتونستند. تو این یه سال خیلی ها واسه ی این سایت زحمت کشیدند و بی هیچ ادعایی کنار هم بودن.اسم نمیبرم.چون هم زیادند هم ممکنه کسی از قلم بیفته .
امیدوارم محبت ها بیشتر بشه ...
تو این یه سال مطمئنا کسایی هم بودن که از من رنجیدن ... از همه دوستان حلالیت میطلبم و به یاد اون روزایی که موفقیت و شکوه کلوب رو میخواستیم احساس میکنم قسمت بزرگی از راه رو اومدیم.
به امید شکوه و سلامت هر چه بیشتر این خانواده
از همه دوستان هم خواهش میکنم در هر زمینه ای پیشنهاد و انتقادشون رو به طور خصوصی به بنده یا مهیار بدن.خیلی خوشحال میشیم.
با تشکر از تک تک اعضای سایت که این یه سال مارو تحمل کردند و با حضورشون به این محفل گرما بخش شدن.

چون تیغ به دست آری مردم نتوان کشت
نزدیک خداوند بدی نیست فرامشت
انگشت مکن رنجه به در کوفتن کس
تا کس نکند رنجه به در کوفتنت مشت

دوستان و یاران همیشگی ... در پناه حق ... یک سال جدید رو شروع میکنیم.
با شکوه تر
سالم تر

یا حق!

همنفس سه‌شنبه 22 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 03:22 ق.ظ http://hamnafas.ir

این هم برای کلوب :

یکی تو قلب من میگه
که داریم با همدیگه
یکی میشیم و دنیامون
پره از خنده هامون
فردامون روشن میمونه ...وقتی با همیم
دلا با هم نمیگیره ...خوشحالم از همین

...
احساس من خوبه که قلبت آرومه
وقتی دلت پاکه نگات چه معصومه

کوثر سه‌شنبه 22 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 03:51 ق.ظ

1سالگیتون مبارک.
پربودید وهستید ازصفا وصمیمیت
صمیمیت ویکرنگی
همدلی.آزادی بیان.چیزهایی که خیلی ازسایت ها ندارند
ازاینکه بین این همه صمیمت ودوستی ومحبت هستم خوشحالم.ازاینکه درفضای آزادی فعالیت دارم ومیتونم راحت عقایدم روبیان کنم ممنونم ازتون
ممنونم کلوبی ها.ممنونم مدیران.ممنونم اعضای دوست داشتنی کلوب.ممنون
100سالگیتون روآرزومیکنم
موفق باشید

نیاز سه‌شنبه 22 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 08:27 ق.ظ http://www.cloob.com/clubname/mohsenchavoshi2010

سلام

تبریک میگم
و تشکر میکنم از مدیریت و بقیه اعضا فعال و همچنین خود محسن چاوشی
و مطمئنم که البوم 13 یه شاهکاره

vahid-chavooshi سه‌شنبه 22 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 09:28 ق.ظ

به تو تبریک میگم ...
مبارک باشه آقا مهیار گل
مهیار عزیز میدونم تو این یک سالی که گذشت چی کشیدی ... چه تهمتایی که به تو نزدند و ... اما با این اراده ای که تو داری مطمئنم یه روز کلوپ رسمی میشه و خستگیات در میره . اگه محسن چاووشی قدرتو نمیدونه ماها که میدونیم ... ماها که میدونیم هر مدیری مثل تو نیست هر مدیری نمیتونه اینجوری با بچه ها اخت بشه ...این طرحایی که میزنی این ایده های قشنگت کار هر کسی نیست ....

اداره یه سایت اونم به طور شخصی مشکلاتی داره که کار هر کسی نیست فقط یکی مثل تو با عشقشش میتونه از پسش بربیاد ...

1 سالی که گذشت هم تلخ بود هم شیرین ..روزای پر تنش و بی مهری ها و تهمت ها روزای تلخش و این روزا که با موفقیت کلوپ همراه شده روزای شیرینشه ...
سید جواد و فرزینم خیلی زحمت کشیدند جا داره ازشون تشکر کنم .

کلوپ یه روز به جایگاه واقعیش که رسمیته میرسه ..مطمئنم
انشاا... کلوپ هر سال پیشرفت کنه و صمیمیت بچه هاش بیشتر از قبل بشه .
بازم تبریک میگم
موفق و پیروز و کلوپی باشید !

صدف سه‌شنبه 22 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 11:39 ق.ظ http://www.asantabligh.ir

سلام خوبی وبلاگ قشنگی داری ،اگه خواستی یه سری به سایت های من بزن اگه خواستی با من تبادل لینک کنی به این آدرس مراجعه کن گلم http://istgah.asantabligh.com/tabdol1.php واگه هم خواستی آمار ورتبه وبلاگ خودتو بترکونی حتما به این سایت مراجعه کن 100% رایگان هستش و می تونی به راحتی آمار بازدید وبلاگ خودتو افزایش بدی هرچقدر دلت بخواد مرسی http://asanrank.com

مرتضی سه‌شنبه 22 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 11:54 ق.ظ

منم تبریک میگم و خوشحالم که تو این مدت تو جمع صمیمی دوستان بودم
ممنونم از همه کسایی که واسه کلوپ زحمت کشیدن و می کشن مخصوصا مهیار عزیز
مبارکه...

ملیکا سه‌شنبه 22 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:16 ب.ظ

مرسی.من هم تبریک میگم. سایتتون خیلی خوبه.
ژاکت رو خیلی دوست دارم ، مخصوصا آهنگ بندری محسن

مصطفی زاده سه‌شنبه 22 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:21 ب.ظ

سلام مهیار جان. کارته سایتت تو کل دانشگاه پخش شده.
کلوپ زیاد نمیام. ولی اومدم که با یه تبریک توپ خوشحالت کنم.
اولین کار مجاز چاوشی رو هم با امضای تو گرفتم.

به قول شاعر سایتتون

یکی تو قلب من میگه
که داریم با همدیگه
یکی میشیم و دنیامون
پره از خنده هامون
فردامون روشن میمونه ...وقتی با همیم
دلا با هم نمیگیره ...خوشحالم از همین

صبا۲۱ سه‌شنبه 22 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:36 ب.ظ

به همگی تبریک میگم من تازه با کاوب آشنا شدم
ولی تو همین چند روز هم خیلی خوب بود
بازم حسابی مبارک باشه

مریم گوگوجی سه‌شنبه 22 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:59 ب.ظ

به ... به ... به... واااااااااای باورم نمیشه ... خیلی عالیه.. خیلی خیلی خوشحالم که تولد یک سالگی کلوپ رو می بینم ..به همه و خودم تبریک میگم....

مباااااااااااااااااارکه ......................


مبارکــــــــــــــــــــــه ......

رضا سرداری سه‌شنبه 22 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 01:32 ب.ظ

سلام دوستان عزیز...تولد کلوب و یکساله شدنش رو به تک تک اعضای سایت و مهیار عزیز صمیمانه تبریک میگم...از اینکه تو این محیط صمیمی فعالیت میکنم خوشحالم...
شاد و سربلند باشین...

مریم گوگوجی سه‌شنبه 22 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 01:42 ب.ظ

چه لطیف است حس آغازی دوباره،

و چه زیباست رسیدن دوباره به روز زیبای آغاز تنفس...

و چه اندازه عجیب است، روز ابتدای بودن!

و چه اندازه شیرین است امروز...

روز میلاد...

روز تو!

روزی که تو آغاز شدی!



تولد یک سالگی مبارکــــــــــــــــــــــ ......

مریم سه‌شنبه 22 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 02:03 ب.ظ

یک سالگی سایت رو به آقای هزاوه تبریک میگم.آقای مهندس امیدوارم در تمام مراحل زندگی موفق باشی.
فقط همییییییییییین

مهدی خدادادی سه‌شنبه 22 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 02:25 ب.ظ

یک سالگی سایت را به اقا مهیار و تمام اعضای کلوژ تبریک می گویم
ان شا الله هم کلوپ و هم محسن چاوشی ۲۰۰ ساله بشوند

حامد سرچشمه سه‌شنبه 22 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 03:16 ب.ظ http://Www.SarcheshmehSong.Blogfa.Com

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت دوست عزیزم مهیار

عزیز - مهیار جان خیلی خیلی خیلی تبریک میگم این روز

قشنگ و امیدوارم روز به روز موفق تر باشی و مطمئنا بی

نظیر . . .


مدیریت سایت سرچشمه موزیک

مهران ماهان سه‌شنبه 22 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 03:22 ب.ظ http://Www.HAMEDHAKAN.IR

تبریک میگم مهیار جان انشاالله که موفق باشی عزیزم.

عصای بانو سه‌شنبه 22 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 03:53 ب.ظ

سلام
منم به نوبه خودم این روز باشکوه را به همه اعضای کلوب تبریک میگم
فقط این را میگویم که صمیمیتی که در کلوب دیدم در هیچ جای دیگه نخواهید یافت
ممنون بابات زحمات شبانه روزیه مهیار و سید جواد عزیز

فرزین سه‌شنبه 22 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 04:34 ب.ظ http://www.mchavoshiclub.com

سلام به همه دوستانی که همیشه با ما بودن و هستند و اونایی که زمانی بودند اما الان.. جای خالیشون خیلی احساس می شه ..سلام به همه ...گره همونطوریکه همنفس گفت ما چندین سایله تو این جمع هستیم اما...
یک سال گذشت .. خوشحالم از روز اول تونستم با کلوپ همراه باشم و مهیار عزیز از اول بهم لطف داشت این ن سایت با زحمتای شبانه روزی مهیار و جواد (همنفس) و لطف شما دوستای عزیز به اینجا رسیده و امیدوارم این خونواده گرم و صمیمی روز بروز پر بار تر و با شکوه تر بشه ..
از همه و همه چه مدیرا چه اعضای عزیز چه مهمانا و ...که همیشه باهامون بودن و تنهامون نزاشتن یه دنیا تشکر می کنم
آرزوی موفقیت برا سایت و همه دوستای گلم دارم
حق یارتون

mahyar سه‌شنبه 22 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 07:11 ب.ظ

بهتون تبریک میگم توی این یک سال واقها از سایت لذت بردم توی دست تو اسیری خوبه حونمو ازم بگیری خوبه موفق باشید.

علی اعتمادی سه‌شنبه 22 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 07:50 ب.ظ http://www.mchavoshiclub.com

کلا به نظرم تو این یک سال
اندازه ی 10 سال کلوپ کار کرد

میلاد سه‌شنبه 22 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 09:29 ب.ظ

مبارکه باشه.

peak of luck سه‌شنبه 22 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 11:17 ب.ظ

کلا به نظرم تو این یک سال
اندازه ی 10 سال کلوپ کار کرد


دوست عزیز من هم با شما موافقم . هر موقع به سایت اومدم اعضا پوستر و شعر و مطالب جدید میذاشتد. کلوپ خیلی آپ تو دیته

معین سه‌شنبه 22 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 11:35 ب.ظ

تبریک به همه بچه های گل سایت...
چه اونایی که هستن و چه اونایی که رفتن...
به سعید و علی اعتمادی و مهیار و سید جواد و فرزین و عصای بانو عزیز هم تبریک و خسته نباشید میگم...
بهترینا رو براتون آرزومندم...
علی علی...

چاوشی سه‌شنبه 22 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 11:38 ب.ظ

منم تبریک میگم.
امیدوارم جشن بیست سالگی رو هم بگیرین
امیداورم هر سال پرشور تر بشین

سامان چهارشنبه 23 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:43 ق.ظ

تبریک میگم واقعا خوشحالم که تلاش های مهیار و سایر مدیران و دوستانش در کادر مدیریت روز به روز و یا سال به سال داره ثمری تر میشه موفق باشید
فقط همیننننننننننننننننننننننن

سعید صیدی چهارشنبه 23 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 01:35 ق.ظ

امام علی:
حکمت وزیدن باد به چرخاندن گلها نیست
بلکه امتحان ریشه هاست
یک سال گذشت .چه روزایی که بیدار بودیم و تلاش کردیم تا امروز بیش از ژیش با هم بودن رو آغاز کنیم.
دنیای امروز خالی از عاطفه هاست اما خوشحالم که در یه اسمون بی سقف هم هنوز میشه چشمک ستاره رو دید.
خوشحالم تو این یک سال چشمام و شستم و جوره دیگه ای دیدم.عشق و فهمیدم و معنی صبر و بارها و بارها تکرار کردم اما یه باغبانی هست که باید دستاشو بوسید .اونی که امروز شادمانه از این همه خنده
به امید روزهای خوب
یه روز خوب میاد.................

سپیده ب چهارشنبه 23 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 01:45 ق.ظ http://www.mchavoshiclub.com

تبریک به همه بچه های سایت...
با معین موافقم.
تولد

تولد

تولدت

مبارک

POOYA چهارشنبه 23 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 11:07 ق.ظ

مبارک باشه. به نظر من چاوشی بهترین خواننده داخل ایرانه

چلسی چهارشنبه 23 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 11:11 ق.ظ

عشق من ........................................................
.

*

.

*
.
چاوشی - چلسی - اسپانیا



atena چهارشنبه 23 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 11:24 ق.ظ

Doroste sahebesh kheyli bi marefate......vali ma nixim....tavallode sito be hameye doox daraye mohsen chavoshi tabrik migam

مریم گوگوجی چهارشنبه 23 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 02:07 ب.ظ

تولد یک سالگی مبارکــــــــــــــــــــــ ......

مریم گوگوجی چهارشنبه 23 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 03:02 ب.ظ

سالروز رفاقت مبارک

سالروز صداقت مبارک

سالروز متانت مبارک

سالروز درایت مبارک

و سالروز آغاز این همه خوبی ها مبارک

تولدت 1 سالگی کلوب مبارکــــــــــــــــــــــ ......



سید مهیار هزاوه چهارشنبه 23 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 05:32 ب.ظ http://www.mchavoshiclub.com

با سلام. جا داره از همه شما دوستان خوبم تشکر کنم. بی شک بدون حمایت شما کلوپ هرگز به اینجا نمی رسید. از اینکه کمک کردید تا فضای کلوپ فضایی متفاوت و صمیمی تر از سایر سایت ها شود از همگی ممونم.
امیدواریم باز هم همانطور که سال 89-88 بهترین بودیم بازهم در شروع دومین سال فعالیت ، سال 90-89 هم بهترین باشیم و مطالب ، و اخبار خوبی را برای شما هواداران و بازدیدکنندگان عزیز ارایه بدیم.

از لطف همه شما دوستان عزیز ممنونم.

رکسانا چهارشنبه 23 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 09:55 ب.ظ

تبریک می گم اونم ا تاخیر بسیار بسیار زیاد ، دیروز سر زدم ولی وقت نشد تبریک بگم ...

امیدوارم بتونین بترکونین ...بیشتر از این !

مهیار دانشور پنج‌شنبه 24 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 01:10 ب.ظ

salam mahyar jan, man aksaye chavooshan ro dadam be mohsen ke behet bede. mamnun babate site . kheyli ziba shode.man ham behetun tabrik migam

شهریار خزایی پنج‌شنبه 24 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 05:06 ب.ظ

سلام یه همی دوستای گلم...من بزور یه کافی نت گیر آوردم...ببخشید دیر شد اما الان شهرمون نیستمو کافی نتم بزور گیر میاد...

تول یک سالگی کلوب مبارک...با همهی حواشی و ...فضای صمیمی ایجاد کرده و خودم خوشحالم که مکدتی در کنار دوستان بزرگواری در این وب سایت فعالیت کردم گرچه این امر زیاد طول نکشید اما باز هم مفتخر شدم و دست همه ی مدیران کنونی درد نکنه و از همه ی اعضا تشکر می کنم که دوستان رو همراهی می کنند و بدونید مدیران گرامی با روحیه و انر‍ی شما فعالیت می کنند...
با تشکر

shakhe-niloofar پنج‌شنبه 24 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 06:00 ب.ظ

من هم تبریک میگم.
امیدوارم باز هم مثل همیشه کلوب فعال باشه

ahmad پنج‌شنبه 24 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 06:02 ب.ظ

به قول پرهام ابراهیمی

دوست ندارم دل پاکت بشه افسرده و ویرون

تولدت مبارک سایت فعال چاوشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد