پیام تبریک-نظرات-پبشنهادات(کلوپ)

پیام تبریک-نظرات-پبشنهادات(محسن چاووشی)

پیام تبریک-نظرات-پبشنهادات(کلوپ)

پیام تبریک-نظرات-پبشنهادات(محسن چاووشی)

نظرات خود درمورد آلبوم حریص برای مشاهد محسن چاوشی بنویسید.

نظرات خود درمورد آلبوم حریص برای مشاهد محسن چاوشی بنویسید.

{کلوپ اختصاصی هواداران محسن چاوشی}

نظرات 167 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 15 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:27 ب.ظ

من که هنوز نیومده گوش بدم ولی مطمعنم فوق العادس.مگه میشه سلیقه ی محسن بد باشه

احمد یگانه جمعه 15 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:51 ب.ظ

سلام.آخجون حریص داره میاد.
هورررررررررررررا

سعید جمعه 15 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:26 ب.ظ

بعد از مدت ها منتظر این البوم پر تحرک هستیم
ممنون

۱۳۱۳ جمعه 15 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 02:33 ب.ظ

میدونم محسن دوباره مثل همیشه منفجر میکنه . چی عیدیه امسال با حریص . به خدا دارم بال در میارم انشالله زوووود بیاد.

رضا جمعه 15 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 04:04 ب.ظ

محسن عزیز ما مثل همیشه بهترینه.صداش مثل همیشه مرهمه.آلبومشم مثل همیشه بهترین.
فقط من دیگه طاقت اینمه انطظارو ندارم.ایشالا حریص هرچه زودتر بیاد و زندگی دوباره برگرده

احمد (manwe) جمعه 15 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 04:34 ب.ظ

امروز سرتاسر تهران بر شده از بوسترهای آلبوم «حریص»
ولی خیلی حیف شد که فنس فیلتر شده.
هر سال موقع انتشار آلبوم سایت یه مشکلی داره، بارسال که سرورش مشکل داشت و امسال هم که فیلتر شده.
به امید موفقیت آلبوم.

mina-mht-love جمعه 15 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 05:50 ب.ظ

خدا کنه ایندفعه به موقع بیاد
من دارم لحظه شماری میکنم واسه اومدنش

ژارسا جمعه 15 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:40 ب.ظ http://www.delkade7.blogfa.com

من اسیرم ُ تو فقط لحظه ی مردنه من میتونی وا کنی یوبو از گردن من

mohammad-loveschavoshi جمعه 15 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:41 ب.ظ

نام حریص-پوستر و اون بیت چمدون منو یاد روزای زیرزمینی محسن چاوشی انداخت...
مطمئنم که این آلبوم بازار موسیقی رو منفجر و متحول میکنه...

amin جمعه 15 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:40 ب.ظ

فقط محسن وبس

علی آبی دل شنبه 16 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 08:24 ق.ظ http://www.abidel.blogfa.com

منتظریییییییییییییم

مرسی مهیار

سعید محمدزاده شنبه 16 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 09:46 ق.ظ http://www.niayesh23.blogfa.com

سلام
سلامی گرمی صدای محسن عزیز
دوباره انتظار
این روزها همه ی هواداران منتظر یه آلبوم جدید هستند
یه آلبوم دیگه از محسن چاووشی دوست داشتنی
اولین بار که آلبوم یه شاخه نیلوفر اومد سریع رفتم خریدمش و به خونوادم نشون دادم و گفتم دیدید بلاخره آلبوم محسن چاووشی هم اومد
خیلی خوشحال بودم
چه خاطره هایی که با اون آلبوم نداشتم
بعدش که ژاکت اومد
دوباره خریدمش
بازم یه خاطره های جدید
آهنگ دور آخرشو خیلی دوست دارم
حالا هم منتظر حریصم
دوست دارم خاطره های حریص رو هم تجربه کنم

***محسن چاووشی عزیز دوست داریم و هیچ وقت تنهات نمی ذاریم ، چون تو سنگ صبور تنهایی های مایی ***

فرهاد شنبه 16 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:41 ق.ظ http://farhaddabaghi.blofa.com

امروز شنبه 16 بهمن و هنوز خبری از انتشار آلبوم نیست در صورتی که گفته بودن اواسط بهمن ماه امیدوارم هر چه زودتر به دستمون برسه که دیگه طاقت نداریم

سید جمال شنبه 16 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:57 ب.ظ http://www.chavoshiha.vcp.ir

محسن دوباره میترکونه..مثه آلبوم های قبلی .من دیوانه همه کاراشم

[ بدون نام ] شنبه 16 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 06:07 ب.ظ

key miAD?1

عرفان شنبه 16 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 06:51 ب.ظ

من که هنوز نیومده گوش بدم ولی مطمعنم فوق العادس.مگه میشه سلیقه ی محسن بد باشه.از پوسترش همه چی معلومه که عااااااااالیه

ali k 134 شنبه 16 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 07:27 ب.ظ

عاشقتم آقا محسن .منتظرتم دوستت دارم

MH17 شنبه 16 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 09:32 ب.ظ

dobare vaghtesh resid ke hame dar moghabele soltane bi raghibe pap sare tazim foorood biaran

سیاوش قمیشی یکشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:59 ق.ظ

تا محسن چاوشی آلبوم را منتشر نکند من هم آلبومم را پخش نمی کنم

havoo یکشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 02:02 ق.ظ http://mchavoshiclub.com

امروز که خبری نشد

آرمین یکشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 02:03 ق.ظ

هفته ها میگذره اما گل من نیومده
گل ما رو زودتر بدید

یک هوادار یکشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 02:07 ق.ظ

بچه ها امروز اینقدر به این سایت 2صدا خندیدیم
http://www.2seda22.com/static-50.html
ایول
هواداران
سطان

سایت هم عالیههههههههههههههه

سلطان یکشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 02:11 ق.ظ

فقط سلطان محسن چاوشی

ghazal یکشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 02:18 ق.ظ

سلام ..آخون حریص داره میاد...منم به صبرانه منتظرشم...کاش زودتر بیاد..

ghazal یکشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 02:19 ق.ظ

سلام ..آخون حریص داره میاد...منم بی صبرانه منتظرشم...کاش زودتر بیاد..

mohsen shafiei یکشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:31 ق.ظ

salam aghaye chavoshi. kheyli khoshhalam ke baz ham shahede enteshare albume jadid az shoma hastam.omidvaram harche zoodtar haris biyado be ruzhaye ghabl bargardimo hala havamun avaz beshe..
omidvaram haris recorde forusho ham bezane.
movafagh bashid

vahid-chavooshi یکشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:15 ب.ظ

چاوشی اگه میخونی بدون که داری بیش از حد با تاخییرایه مسخره با اعصابمون بازی میکنی !

ماهان یکشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 02:20 ب.ظ

هزار تا خورشیدواسه ما کمه دنیا بدون تو خیلیییی سرده

Alireza13 یکشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 03:46 ب.ظ

نظرمو نگه میدارم برای بعد از انتشار آلبوم اما امیدوارم آلبوم خوبی باشه چون انتظارها از محسن عزیز خیلی بالاست...

مهندس آی تی یکشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 04:38 ب.ظ http://sokot.co.cc

من دانشجوییم طرفدار محسن جون و آهنگهای اون را با هیچی عوض نمی کنم ولی از محسن جون دلخورم چرا مردم رو منتظر میزارید همه دارن میمیرن واسه البومتون انشا الله مردم بیشتر منتظر نمونن

javar یکشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 05:30 ب.ظ

منتظر دمو هستم

پیمان یکشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 08:20 ب.ظ http://www.1donya1chavoshi.blogfa.com

وقتی اومد چشم

بهروز یکشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:50 ب.ظ

محسن یه اتفاق خوبه تو موسیقس ما
فقط حمایتش کنیم سی دی اورجینال بخریم

حسین یکشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:15 ب.ظ

حریص...شما را شگفت زده خواهد کرد...

سخاثهم زاشرخساه دوشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 03:13 ق.ظ http://http:/

ma ke hame ja goftiim be khoda eshghe agha mohseniim na agha mohsen javab dad na kase dige

bazam migam doset daram agha mohsen

10 ta hariiis ham mikharram

har saitii ham gozasht haCk

فرهاد دوشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:13 ب.ظ http://farhaddabaghi.blofa.com

محسن جان نمیدونم چرا هر وقت قراره آلبومهاش به بازار بیاد اینقدر باید امروز و فردا کنیم بابا قبلش نگو کی قراره آلبوم به بازار بیاد که ما هم همینجور منتظر نباشیم میگه اواسط بهمن ماه الان داریم نزدیک به اخر ماه میشیم و هنوز دمو هم نیومده پس کی

سیمرغ(ایمان) دوشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 02:46 ب.ظ

احساس میکنم قراره دوباره خاطرات گذشته در حریص تکرار شود

saeed dehghanpoor دوشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 06:50 ب.ظ

ازسال 84عاشق آقای چاوشی هستم وهمیشه خواهم بود

parham دوشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 08:42 ب.ظ

لام خوبین همه ........خانم ها اقایون
شک ندارم که سال ۸۹ با این البوم میترکه
بوممممممممممممممممممممممم

آرش چاوشی دوشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:05 ب.ظ http://bodo2music6.co.cc

بهتون قول میدم این البوم با تنظیم برترین dj یعنی کوشان حداد ک همون عضو اصلی اشکان کوشان است (البته در سال 2009 جزو برترن های دنیا شده)این البوم واقعا استثنایی میشه.
به همتون قول میدم اگه تو مسابقه های جهانی شرکت داده بشه امتیاز بسیار ابلایی میگیره مخصوصا با صدای استثنایی استاد خودمون

bahman_fatah سه‌شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:14 ب.ظ

ایول. همه نظر دادن.
کاش زود تر عضو شده بودم.
محسنو آلبومش رو عشقه

saeed dehghanpoor سه‌شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:31 ب.ظ

برای گریه کردنام تا۲۶ بهمن کافیه بیادیگه حریص اینم برای قافیه




محسن جان ممنونم ازت که تاریخ انتشارو علام کردی

علی از شاهرود چهارشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:19 ق.ظ

خدا کنه چاوشی حریصو چار شنبه سوری نده بیرون آخه با اون انفجاری که درپی داره ممکنه دستگیرش کنن !!!

چاوشی جون انفجارتیم بمولا !!!!

حسین پنج‌شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:56 ق.ظ

خوزستان در انتظار حریص
چه شود این عید نوروز با حریص محسن خان خدای صدا

حمید پنج‌شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:42 ب.ظ http://www.hamid-j.blogfa.com

سلام.مطمئنم که آلبوم جدید آقا محسن مثل همیشه میترکونه وهم منو هم همه اونایی که با صدای گرمش خاطره دارن رو به خاطرات خوششون بر میگردونه.بی صبرانه منتظرالبوم جدیدشون هستم.دارم بال درمیارم

آقای مواظب باش پنج‌شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 02:52 ب.ظ

امیدوارم آلبوم حریص مثل آلبوم شاخه نیلوفر قشنگ باشه
تو آلبوم شاخه نیلوفر از ساز ایرانی هم استفاده شد مثل تار - سه تار و ...- آدم حتی از گوش دادن آهنگ خالیش لذت می برد - وای اون آهنگها با صدای محسن و همینطور با اون لحن خوندن (که متاسفانه تو ژاکت نبود) که لحن عمق داشت - چه قدر خوب بود - تو آلبوم ژاکت لحن خوندنش بازم جالب بود - خوب بود - اما واسه من که عاشقم اون لحن عمق نداشت
شما و قتی صدای محسن رو تو آهنگ کجاست بگو میشنوی ، اون موقع اون عمق صدا رو میفهمی - البته خود چاوشی میگه لحن من عوض نشده( توی صفحه ی پرسش و پاسخ یکی پرسیده بود ) - در حقیقیت صدای محسن تغییری نکرده اما لحن و طرز خوندنش عوض شده - نمیشه اینو انکار کرد - تازه عوض کردن لحن فوقالعاده هست - کدوم خواننده مثل چاوشی تونسته لحن عوض کنه ؟ هیچ کس - اما در کل نظر شخصی من اینه که لحن چاوشی تو آلبوم شاخه نیلوفر عمق و قشنگی خاص خودشو داشت
مواظب خودت باش محسن چاوشی - چون یه دونه هستی - همیشه مواظب خودت باش - هم موقع رانندگی - هم موقع موتور سواری - هر وقت می خوای از خیابون رد بشی - هر وقت میخوای بدویی - راستی با هواپیماهای ایران سفر نکن - چون احتمال سقوطش 84% هست - بعد با هندز فری با موبایلت صحبت کن - چون موبایل امواج مضر داره -
دیگه هیچی
راستی اگه حرفامو خوندی و خندیدی ، باید بری تو ماشینت و بوق بزنی
خداحافظ

امئرحسئن پنج‌شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 04:04 ب.ظ

من11 سال از زابل

شهاب پنج‌شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 07:29 ب.ظ

سلام
پس چرا دمو نمیدید؟
منتظر هستما
اگر قراره آلبوم 26 بهمن پخش بشه باید
این روزا دیگه دمو بیاد

فرشاد عاشق چاوشی جمعه 22 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 04:29 ب.ظ

سلام من عاشق صدای زخمی بامرام سلطان پاپ ایران محسن چاوشی عزیزم که صداش سنگ صبور غم هامونه. محسن جون آلبوم ژاکتت واقعا عالی بود و ترکوند حتی کسایی تو فامیل ما بودن که آهنگاتو گوش نمی دادند زیاد ولی وقتی ژاکت رو گوش دادند حسابی خوششون اومد . ایشالا حریص هم زود بیاد و مطمئنم که می ترکونه چون محسن هیچ وقت بد نمیخونه.
دوستت داریم سرور غم

مهدی.س شنبه 23 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 08:35 ق.ظ

مطمینم حریص مثل بقیه آلبوم هایش بازم اول میشه
دوست داریم آقا محسن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد